I promised one day that i'd bring you back a star

2013-06-22 / 19:39:40 / Allmänt / 0 kommentarer
Heej! I torsdags slutade jag jobba ganska tidigt, så jag solade, kollade på lite Buffy och sedan sprang jag en runda. Riktigt skönt. På kvällen kom Ebba och Mells, vi satt i min säng och snackade, åt och sedan gick vi till kvidinge... eller vi skulle egentligen bara gå en runda men det blev visst enda till kvidinge, haha! Typiskt oss. Det var i alla fall mysigt :)
liv...
 
Igår var det midsommar, nähe skojar du? I alla fall så var jag hos min mamma med mina mostrar + familjer, mamma såklart, mormor och mina bröder. Det var väldigt mysigt. Sen åkte jag och mina bröder upp till pappa på kvällen för här var lite så "fest" men ville sova hos mamma så tog bussen hem där vid 11. Såg en as bra skräckis med henne, the purge, som jag hade velat se jätte länge. Den var bra men inte så läskig... 
 
Och idag vaknade jag upp till detta: 
Alltid någon hund bredvid mig. Åh ja just det, Spike låg vid mina fötter också. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0