if you fall I fall with you baby

2013-06-28 / 20:21:44 / Allmänt / 0 kommentarer
Hej skönheter och odjur. What's up? Själv har jag nästan precis kommit hem, eller okej - för en timme sen but still. Pappa hämtade mig vid 10 imorse, körde till banken för och fixa med mitt kort, vidare till mormor för att hjälpa henne med hennes nya dator och sedan vidare till kalas hos min kusin. Är så trött så vill bara ha en dejt med sängen just nu. Ska snart bada och efter det ska jag kolla på en vampyrs bekännelse med madre. I morgon gifter min moster sig och jag ska vara tärna, så därför måste jag få lite mer sömn inatt än vad jag har fått de senaste nätterna... talk to you lateeer (Glöm inte frågestunden! Avslutar antagligen på söndag!)  
haha mamma och Jörgen!
meeee
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0