nothing's like the summertime

2013-06-25 / 11:25:59 / Allmänt / 0 kommentarer
Igår gick jag upp tidigt för att sedan bege mig med min familj in till helsingborg där vi sedan mötte upp mormor. Sen tog vi tåget in till lund. Gick och kollade runt lite, sen gick vi in i domkyrkan och gick där och kollade lite. Riktigt stor och fin! Sen gick vi oss och satte oss och åt/fika lite, väldigt mysigt. Sen kollade vi lite till, fick åka hem ganska tidigt eftersom jag skulle iväg sen igen. 
 
Nästan precis när jag hade kommit hem kom Hil till mig, satt mest i min säng i typ.. 2 och en halv timme. Massa skratt och dampanfall. Vid halv 7 mötte vi upp Maria och Nicole på bussen och sedan åkte vi in till helsingborg för att äta på Mezo. Jätte mysigt, god mat och bästa umgänget. Kan det bli bättre? Där satt vi sedan till typ kvart över 9 då vi gick till mcdonalds för att Nicci & Hil skulle köpa glass. Sen tog vi bussen hem. I morgon åker Maria till England på språkresa och är borta i 3 veckor. Känns jätte konstigt. Kommer sakna henne som tusan...
Det var min måndag, perfekt sommardag! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0