Now you're gone there's like an echo in my head

2013-06-14 / 16:38:36 / Allmänt / 0 kommentarer
Är inte riktigt "redo" att skriva om allt än. Philip skickar alla bilder till mig i morgon så då ska jag skriva :) 
 
Kvällen igår var i alla fall hur rolig, mysig och underbar som helst. Åkte in till helsingborg med de vanliga vid 4. Satte oss vid hamnen. Snackade, skrattade till typ 6. Då stack vi till haket för och äta. Gott, dyrt och lite jobbiga soffor, haha! Vi var hemma vid halv 10 kanske. Åkte hem till mig och bara låg i min säng, på varandra som vanligt. Standard. Flippade ut totalt, de andra tyckte jag och Hilda var jobbiga... snällt :( 
Sen sov Nicci och Hil hos mig.
 
Imorse skulle jag på min bröders avslutning, när jag kom hem igen var Ingrid också där haha. Efter ett tag gick vi på lite skilda vägar men vid 11 fick jag och Hilda skjuts ner till skolan. Där var typ tomt så vi stack till bibblan. Men från typ.. 12 till halv 3 har vi suttit på skolan och fikat och pratat med våra lärare. Första dagen på sommarlovet och vi går till skolan frivilligt ;) Vi har nog inte fullt normal relation med våra lärare HAHA. Men det var kul, kommer sakna dom så otroligt mycket. Bästa lärarna. Bästa skolan. 
 
Nu är jag hemma, detta blev ett långt inlägg och vid 6 sticker jag till baboo och sover! Puss på er och ha en bra fredag. <3 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0