Polaaand

2013-06-01 / 21:08:47 / resor / 0 kommentarer

Var reste du? 
Polaaand baby

Vem/vilka reste du med?
Hela min klass, den andra nian + lärare

Hur lång tid tog resan?

Sammanlagt typ.. 27 timmar kanske?

Vad gjorde du på resan på väg dit? 
Umgicks med mina vänner, sov, rättade min och Hildas bok, åt.

Vad gjorde du på resan tillbaka? 
Typ samma som på resan dit.

Vad gjorde när du kom till hotellet? 
Bytade om snabbt och sen ut direkt på tour i Krakow! 

Hur såg hotellet ut? 
Litet rum med två sängar och ett litet badrum med toalett och dusch. Väldigt mysigt faktiskt.

Hur många pooler vad där? 
Not that kind of hotell ;)

Hur var vädret? 
Inte varmt, inte kallt. Ganska molnigt.

Vad var det roligaste du gjorde? 
Att besöka alla koncentrationsläger och det var väldigt och intressant. Men det roligaste var att gå runt i Krakow på kvällen med mina vänner samt shoppa ofcourssyy

Vad var det tråkigaste du gjorde? 
Hm... sov?

Blev du brun? 
haha nej :(

Vilka låtar kommer allitd påminna dig om denna resan?

Rihanna - unfaithful (RESANS LÅT)

The summer set - rescue 



Shoppade du? 
Ja :)

Vad isåfall? 
kolla något inlägg ner :)
 
Saknade du någon? Vem? 
Mamma, pappa, mina hundar och mina bröder

Vad var det coolaste du såg?
Koncentrationslägerna och saltgruvan, om man nu får kalla det coolt...

Vad var det bästa du köpte? 
Min väskaa

Blev du kär där eller var kär i någon när du åkte dit? 
Blev. HAHA skoja. Var? Nej inte det heller.. shit mitt liv är tråkigt...

Kollade du mycket på tv? 
Nope, ingenting

Är du hemma från resan? 
Ja tyvärr

Hur var resan? 
As rolig! Underbar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0