se inte bara ena sidan.

2013-06-19 / 18:33:58 / justin bieber ♥ / 0 kommentarer
Jag blir så jävla trött på en sak... Som ni alla har märkt har Justin blivit lite mer "bad boy" den senaste tiden. Festar, röker, dricker osv osv. Och detta uppmärkar media as mycket. Alla tidningar, hemsidor och yada yada yada skriver om det. Men saken är den att bara för han gör alla dessa sakerna betyder det inte att han är en dålig person, tvärt om. Han är en av de, som det verkar (kan inte säga 100% säkert eftersom jag inte känner honom) underbaraste och omtänksammaste människorna på denna jord. Och jag förstår inte, han är 19 år, han kan ta sina egna beslut. Media uppmärksammar alla dessa sakerna, alla de dåliga sakerna. Men däremot skriver dom ingenting om att han planerar att släppa typ 2-3 album BARA DETTA ÅRET? Hans believe turné är inte ens slut och han har redan börjat planera nästa. Han gör allt för oss beliebers, men ingen uppmärksammar det? 
 
Och var har media varit när han har besökt sjukhus, skolor, överraskat fans osv? Han är också människa, men folk verkar inte förstå det. Han har också känslor. Nu låter jag som värsta tönt-beliebern men det skiter jag fan i. Orkar inte gå runt och se när alla klagar på honom och säger elaka saker, ingen säger ju något när han gör bra saker? Så irriterande. Tänk er själva. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0