they say that love is forever, your forever is all that i need.

2013-06-30 / 21:14:00 / Allmänt / 0 kommentarer
Igår var jag på bröllop. Var hos min moster redan vid halv 10 på morgonen för att sedan bli sminkad och få håret fixat. Vid 2 skulle vi vara i kyrkan och det gick hur bra som helst, så himla fint! Sen var det fest, riktigt roligt! Min familj/släkt är bara för härliga rent ut sagt! Som min mamma sa "om man ska vara tillsammans med en wadenhedare måste man själv vara lite crazy, annars går det inte. Du vet ju hur vi är." Så nu måste jag ut på jakt efter någon som är lite konstig, haha! Alltså det är ju så kul med fulla människor också, och hur olika de blir. Lade verkligen märke till det igår.. herregud, hahaha! Jag var inte hemma förrän vid 2-halv 3 på natten och då kollade jag på Buffy. 
 
Idag gick jag dock upp ganska tidigt. Pappa hämtade mig vid 1 och sen gick vi ett tag på torpar, vid halv 3 mötte jag upp nicole och gick med henne :) Köpte 5 filmer för 100 spänn (fick en extra hihi) så det är ju awesooome! När jag kom hem skulle min moster och (numera hehe) man komma för och äta, så det var mysigt :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0