when you get worried, I'll be your solider

2013-06-09 / 21:48:01 / Allmänt / 0 kommentarer
Hola! Dålig uppdatering som vanligt så får väl berätta lite kortfattat om min vecka.. 
Torsdag: Var på ullared, åkte vid 7 och var hem vid.. 2-3 kanske. Nästan direkt efter åkte vi på kalas hos Saras syster, för hennes son fyllde år. När jag kom hem därifrån solade jag ett tag och badade. Första badet för i år! :) Sen lade jag mig äntligen och kolla på Buffy!! Somnade dock efter typ 3 avsnitt...
Fredag: Hängde med pappa och jobbade på morgonen, när vi kom hem skulle vi nästan direkt till min kusin för en liten "fest". Gick dit och var där till typ halv ett på natten. När jag kom hem mådde jag as illa, lade mig och försökte sova. Vaknade dock efter 5 minuter, springer upp och spyr. Sen spydde jag hela natten.. 
Lördag och idag är inget att berätta om. Skulle egentligen sova med Hil i lördags men nej.. det blev ju inte riktigt så. Så jag har bara legat och kollat på Buffy och Hemlock Grove hela helgen typ. Rolig helg.. fast nej. 
 
I morgon är det spexfoto med klassen, ska vara Buffy! Kom som en surprise va? Nu ska jag snart kolla på film med mamma och längta till i morgon då jag hoppas på att jag kan äta igen. (Har ätit 3 köttbullar, 2 pastabitar och 2 glassar på två dygn) puss
Buffy duuude
Jag och bror i fredags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0