everything was making sense, but now it doesn't

2013-03-20 / 15:14:44 / Allmänt / 0 kommentarer
 
Förlåt för världens sämsta uppdatering. Har dock inte hänt så mycket. I lördags var jag ju på Fisilos föddelsedagsfest, as roligt såklart. Och igår var det nationella i fysik, vet inte alls hur det gick men jag hoppas såklart på det bästa. Annars har mina svenska nationella gått as bra, happpyyy! 
 
Idag är det sista pll-avsnittet för denna säsongen. Kan inte se det än för min moster är här och vill umgås lite. Snällt va? :') Är dock så exalterad att jag dör. 
 
Annars har jag blivit helt obsessed med serien 90210 (den nya) ska börja på fjärde säsongen och jag är verkligen helt fast. Bästa serien jag tittar på just nu! Och på länge faktiskt! Nu ska jag och dricka coffee! Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0