I suck, i know

2013-03-07 / 17:11:04 / Allmänt / 0 kommentarer
Jag vet, I suck. Inte bloggat på typ evigheter. Sorry! Har typ inte haft ork. I tisdags var jag ute och sprang och sen kom pappa och hämtade mig och mina bröder för vi skulle på rögle match. Det var faktiskt kul, trots att rögle förlorade. Igår efter skolan åkte jag skridskor med mina bröder, alltid lika kul :) Idag bestämde jag mig för att ha en sån inte göra ett skit- dag. Så sen jag kom hem från skolan har jag bara kollat på 90210. Hade muntligt nationellt i engelska idag. Det gick bra! Vill ut och springa men då känns det som om jag har förstört hela grejen med att inte göra ett skit... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0