"In every generation there's a chosen one."

2013-03-10 / 19:38:22 / Allmänt / 0 kommentarer
Idag är det 16 år sedan det första Buffy avsnittet sändes. Åh, älskade Buffy. Världens bästa serie, min barndom. Det går inte att beskriva hur mycket den serien betyder för mig. Det känns som om jag känner karaktärerna och jag vet egentligen vad jag kan säga mer utan att låta FÖR pshyko. Happy anniversary! ♥
 
Och idag är det även 1 år sedan jag åkte hem från Florida. Lite sorgligt det där. Har inte gjort en skit på hela dagen och ska nu lägga mig och kolla på 90210. Det är skandal att jag längtar efter skolan imorgon. Allt för att få något att göra :) Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0