"It's about the journey, not the destination."

2013-03-02 / 18:55:02 / Allmänt / 0 kommentarer
Åh, har haft en awesome dag! Bilder från dagen samt saker jag köpte ^

Hej snyggingar. Igår var jag med Maria och Ingrid. Var hos mig och lagade mat och så, sen stack vi med Nicole in till stan som skulle på date, hehehe. De skulle se på bio och då bestämde vi oss för att också kolla på bio. Det blev en riktigt lyckad kväll och efteråt sov vi hos mig. 
 
Idag hämtade pappa mig runt tio och vi (samt mina bröder) körde direkt till malmö för att gå på scifi mässan. Träffade Robert Englund (Freddy Krueger) och tog foto med honom. Såg han såg spelade Darth Vader (stavning?), han som spelade han killen i den oändliga historien och ja lite så. Men Robert var ju helt klart den viktigaste. Åh, lovely. Dog typ. Blev liiite starstruck. Lyssnade på frågestunder som dom hade också. Och han var riktigt rolig! Sen var där ju massa "stånd" och sånt med massa grejer. Super duper dag med andra ord! 
Nu har jag nästan precis kommit hem och snart är det dags för melodifestivalen! Hoppas ni har haft en bra dag. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0