melodifestivalen och söndag

2013-03-10 / 10:24:38 / Allmänt / 0 kommentarer
Godmorgon snyggingar! Har ni haft en bra helg? Det har jag! Igår var jag och min familj hemma hos min moster. Åt middag, kollade på mello och bara hade roligt och mysigt. :) Tyckte ni rätt låt vann igår? Helst ville jag att Anton eller State of drama skulle vinna men man kan ju inte alltid få som man vill. Och Robin förtjänade verkligen det! Var hemma runt halv tolv och somnade typ direkt.. 
 
Idag har jag inte så mycket planerat. Jag önskar man typ kunde kalla på sina vänner som man kallar på katter typ. "kisskissskissskiss" så hade dom kommit, det hade väl varit bra? Jag är så smart att man blir tårögd. Ska bara träna och plugga spanish idag. Och läsa! Just det, ska hem till pappa sen. Det hade jag glömt. 
Såå snygg. Har som vanligt glömt att fota så ni får nöja er med bilder som inte alls hänger ihop med tex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0