swag on you

2013-03-03 / 10:03:40 / Allmänt / 0 kommentarer
Jag har nog blivit tömd på inspiration under natten. Ungefär som när en sjö sover, någon tömmer den - och på morgonen vaknar den upp och känner sig helt torr. Åh, good one. Ja ni ser ju själva. 
Söndag. Härliga söndag. Eller inte. Jag gillar inte söndagar, inte alls faktiskt. Ångestdagen brukar jag kalla den. Man vaknar efter en bra helg och det enda man tänker är "Skola i morgon, toppen!" Det blir inte bättre att vi ska åka och bada heller. Eller först trodde jag det eftersom jag trodde att vi skulle slippa massa lektioner men det visar sig att den enda vi missar är idrotten. Greeeat. 
 
Okej ska inte klaga. Nu ska jag tvinga min bror att göra smoothie till frukost. Jag är för lat för att göra själv :) Puss 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0