we can make love not war

2013-03-31 / 19:49:45 / Allmänt / 0 kommentarer
Dåliga mobilbilder men bättre än inget, right? 

Hej på er! Har haft tre super roliga dagar på lalandia! Kom dit i torsdags och var typ bara i stugan och så eftersom klockan var ganska mycket. Hade dock as ont i halsen så somnade ganska tidigt, vaknade på natten med feber och trodde det var kört. Men mådde mycket bättre på morgonen och hade bara ytterst lite ont i halsen så det var gött :) 
Har annars badat as mycket, spelat (älskar att spela hahaha... vill till las vegas!), ätit gott och massa. Min moster med familj var ju också med så det blev bara ännu mysigare :)
 
Idag har jag varit hos min farmor och farfar och ätit lite påskmiddag. Började prata med pappa om att flytta utomlands i något år.. typ LA. Åh, dröööm. Nu sitter jag hemma hos mamma och ska dricka kaffe och skriva på min bok! Deadline till Juni: 20 kapitel! Go, go, go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0