we're forever unstoppable

2013-03-13 / 18:22:23 / Allmänt / 0 kommentarer
Jag orkar inte meeeer. Jävla snö, jävla plugg, jävla pretty little liars. Jag blir så sur. Jag är sur på allt just nu. Och vet ni? Det får man vara! Jag har nationellt prov i NO (fysik) nästa vecka. Jag vet inte hur jag ska kunna plugga, sitter därför och läser hela jävla fysik boken i hopp om att det ska hjälpa. Lyssnar på musik sen i somras (samt Florida-musik) men det gör mig bara ännu deppigare. 
 
What's up with pretty little liars? Eller rättare sagt, Marlene. Hur tänker hon? Spencer i A-team. Bara.. bajs, bajs, bajs. Toby död? In my ass. Säsongsfinal nästa vecka. Hur ska detta gå? Det vill jag knappt veta. 
 
Jaja, better things are about to come! Vi får se det från en lite ljusare sida. Snart Justin konsert, snart 1D konsert, snart polen. När alla nationella är klara ska jag tvinga pappa att åka till London med mig för att fira.. eller något. Som ursäkt. Thihi :) Puss på er
Kind of me right now. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0