when two different worlds collide

2013-03-28 / 18:18:04 / Allmänt / 0 kommentarer
I tisdags kom Hildis till mig, vi var ute och gick och så. Sen körde vi upp på oj med hennes moppe på kvällen så tog bensinen slut HAHAHA, alltid sånt med oss. Igår låg vi på gräset i typ en timme i solen och på kvällen åkte vi med nicole in till hbg för att kolla på the host. Vi ska inte ens börja prata om hur perfekt den var. Boken är ju såklart mycket bättre, men eftersom boken är grymt tjock så är det ju själv klart att dom inte kunde få med allt! 

Just nu sitter jag i Denmaark. Med min familj + min moster med familj. Vi ska vara här tills på lördag och vara på lalandia osv. Mysigt värre :) Är dock så oehört förkyld, ont i halsen mest. Kan inte fatta att jag har blivit sjuk IGEN. Sånt är livet, så mycket falskheeet. Nej skoja. Vi har iallafall wifi i stugan.. puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0