And i'm in paradise

2013-05-18 / 14:33:01 / Allmänt / 0 kommentarer
Shit, förlåt för att jag inte har bloggat på typ en vecka. Men har helt ärligt inte haft tid. I måndags hände allt skit med min bror osv ju.. men ska skriva lite kortfattat om veckan! 
 
Tisdag: Ganska drygt i skolan, efteråt hängde Hil med mig hem och vi kollade på How I met your mother... OCH MAN FICK VETA VEM MAMMAN ÄR. Shit my god, efter ÅTTA säsonger. It's a big deal dudes! Annars pluggade jag typ bara på kvällen. Just det, Demi släppte nytt album också. Det är ren perfektion.
 
Onsdag: Skola.. fick hyperanfall på NO:n och jag tror nog min lärare tycker jag är completely insane. Men men, vi slutar om mindre än en månad ;) När jag kom hem tränade jag, pluggade och kollade på allra sista avsnittet av 90210. Dom 41 minuterna var väldigt sentimentala. Ja by the way, fick även veta vem som ska spela Augustus i filmen the fault in our stars (den boken jag läste för ett tag sen) åh han är tyyyp perfekt. Ingen kommer mäta sig med bilden jag hade av honom i mitt huvud för där var han PERFECTO. 
 
Torsdag: Var i typ en timme med nicole och pluggade, när jag kom hem pluggade jag mer och tränade. Sen kollade jag färdigt på sjunde säsongen av vänner. Endast tre säsonger kvar :( Annars hände det inte så mycket...
 
Fredag: ganska rolig skoldag, varmt väder. Fick sitta ute på svenskan och göra absolut ingenting, sen kom min svenska lärare och bjöd oss på glass och gifflar. Så sött hihi. På kvällen hade nicole en liten tjejkväll. Så det var en mysig och rolig kväll with my giirls. 
 
Idag har jag legat och solat typ hela dagen. Och läst. Nu är jag jätte trött och ska följa med mamma upp till oj, och lidl. Sen ikväll är det ju Eurovision, nice nice. Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0