are you ready to be strong?

2013-05-20 / 22:10:36 / Buffy the vampire slayer / 0 kommentarer
 
 
It’s kind of wonderful. I’m incredibly proud of that show — proud of everybody on it, of what we did … You can’t be prouder of that show. It still holds up in reruns and I’m blessed every day … I’ve been pretty lucky.” - Sarah Michelle Gellar
 

Åh gud, 10 år sen allra sista Buffy-avsnittet sändes. Då var jag 5 år. FEM. Det känns så himla konstigt. Buffy, min hjälte. Sunnydale, mitt hem. Allihopa, mina vänner. Inte bokstavligen. Men de är liksom min familj på ett sätt. De har alltid varit där, genom ups and downs. Trots att dom bara är "fictional". Men det känns inte som det. Tio år sedan det tog slut. Och jag får inte ens kolla på det idag!! Åhh... Låt det blir den 6 juni snart!! Happy anniversary <3
 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0