I'll come to your rescue

2013-05-14 / 08:06:28 / Allmänt / 0 kommentarer
Godmorgon! Hur är det med er? Med mig är det bra, trött som fan bara. Igår var en jobbig dag. Efter skolan skulle jag hem till Nicole efter skolan när Hilda ringer mig och säger att Philipe har trillat med sparkcykeln, jag springer typ allt jag kan med min skadade höft dit och sen fick vi skjuts till vårdcentralen. Fyfan vad han såg ut, blod i hela ansiktet osv. Har nog aldrig varit så rädd. Hela kroppen skakade och jag ville bara brista ut i gråt. Han har sovit på sjukhuset i hbg inatt och jag har varit ensam hela natten. Var på sjukhuset igårkväll och kom hem ganska sent, därav somnade jag sent och därför är jag trött. 
Jaja, vi får fokusera på det positiva! Idag har jag muntligt nationellt i svenska - näst sista nationella i nian. Vill gråta av lycka. Nu ska jag dricka upp mitt kaffe, ha en bra dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0