I'm alive, I'm alive, I'm alive

2013-05-01 / 14:51:45 / Allmänt / 0 kommentarer
Hej snyggingar! Igår var det valborg, wehoo. Haha, pardey pardey! Nej men seriöst. Stack hem till Maria vid halv sju där det blev tacos med tjejerna, vidare hem till mig för att lämna grejer och sen ner till majbålet. Dock är det ju typ as litet? Lite tråkigt faktiskt. När vi cyklade hem ville Maria ta en annan väg men det slutade med att vi fick vända och ta det vanliga istället. När vi kom hem till mig chillade vi bara, somnade väl runt 3 kanske? Mycket rolig och mysig kväll/natt! 
 
Är sjukt trött nu, sitter och dricker kaffe och ska snart träna. Efteråt ska jag hoppa i ett bad och sen läsa. Sen blir det pizza ikväll tror jag, har varit sugen på det i en vecka nu! SÅ GOTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0