one direction 8/5 2013

2013-05-10 / 10:44:00 / konserter / 1 kommentarer
Åh, 8/5... vet inte ens var jag ska börja. Så himla roligt, otroligt och underbart. I tisdags sov jag och hilda hemma hos nicole, det blev dock inte så mycket sömn för min del eftersom det var as trångt och varmt. Sov max en timme på hela natten. Bussen avgick 06:45 från hbg och fick därför gå upp runt 5. Bussresan var varm och rolig, blev dock inte så mycket sömn där i heller. När vi kom fram till Solna gick vi för att hitta arenan och sedan vidare för att fika. Sen stod vi inne på ICA:s toalett i typ 2 timmar för att ladda mobilerna HAHA. Sen gick vi mot friends igen.. köpte tröjor och sen vidare in och satte oss på våra platser. För"bandet" var bra och runt halv nio kom 1D ut. Herregud... bandet man har älskat i typ två år står där och bara... åh, vet inte ens. Vi hade inte platser nära scenen eller något, men såg ändå sjukt bra. Stod och skrek, hoppade, dansade och sjöng hela konserten. Min röst var helt slut efteråt. Underbart.
 
Efter konserten åt vi på Max och sen gick vi mot bussen och körde typ direkt. Nicole somnade direkt, jag var as trött men Hilda bara babblade och babblade så det slutade med att vi var uppe i typ två timmar till tills vi till slut somnade. När vi kom hem på torsdagen skulle vi nästan direkt till loppis på vår skola, orkar inte berätta om det.. 
Det har i alla fall varit en underbar resa, kan inte riktigt förklara. Och det blir såklart ännu bättre när man får uppleva det med två av sina bästa vänner. ♥

Kommentarer
Postat av: Nicci

GUD!!!!! det var helt underbart och jag hade jätte kul det bästa med hela kvällen var att vi äntligen fick se de och att jag åkte med er :D love you girls <3

2013-05-11 @ 14:22:12
URL: http://spencersworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0