tired of being so sad, tired of getting so mad, baby

2013-05-20 / 21:34:21 / Allmänt / 0 kommentarer
Är så jävla trött på vissa människor. Det ska bara gå bra när det passar dom. Men man vet ju i alla fall var man har dom. Aldrig hört talas om ge och ta? Blöö

Måste få klaga ibland och skriva av mig. Orkar inte skriva en hel novell HAHA, har kommit på att jag är som Taylor Swift. Hon skriver låtar om alla sina misslyckade förhållande osv, jag skriver noveller. Har varit hemma idag, hade as ont i huvudet imorse och vill inte bli sjuk till Polen. Har bara legat och segat hela dagen (haha det rimmade). Nu håller jag på att svättas ihjäl som vanligt på mitt rum. Ska göra en kopp te och sen läsa lite tror jag! 
Ska läsa fifty shades, vill dock läsa om the fault in our stars SÅÅ mycket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0