we are one

2013-05-19 / 21:04:03 / Allmänt / 0 kommentarer
Hola! Vaknade runt tio idag och gick direkt upp och läste ut min bok. Typ sämsta slutet ever. Blir så sur på sånt! Sen hängde jag med mamma till jobbet, var väl hemma runt fyra typ. Sen kollade jag på So undercover med Miley Cyrus, den var faktiskt bra! Sen skulle jag kolla på vampire diaries men somnade i typ mitten.. det är standard för när jag kolla på vd, tyvärr :/ inatt är det billboard galan så tänkte ta en kopp kaffe nu så jag kan hålla mig vaken! Har haft så otroligt ont i huvudet hela dagen också, trodde det skulle bli åska men tydligen inte...
 
Vad tycker ni om vinnaren igår förresten? Denmaark. Jag tyckte ändå den var bra! Ville ju såklart helst Sverige skulle vinna, och sen tyskland och Finland men men! Ganska coolt att Danmark vann ändå :) ciaaoo
yesterday

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0