when you're ready come and get it

2013-05-10 / 18:25:00 / Allmänt / 0 kommentarer
Har suttit ute i solen ett bra tag idag och läst. Känner mig lite bränd i huvudet just nu faktiskt. Läser boken rubinröd, både Nicci och Hill har fangirlat över den och den är ungefär så bra som dom sa den var. Glömde förresten berätta innan att jag har beställt biljetter till Selena Gomez konsert! Dock inte i Sverige, men i denmaaark. I'm so excited! Alla borde veta att jag var helt besatt av både henne och Demi innan.. har liksom velat se dom live sen 2008, so this is a big deal. Biljetterna kommer dock inte förrän några veckor innan konserten, som med mina första Justin biljetter - är inte mindre nervös denna gången. 
 
Idag var det även premiär för shorts, wehooo. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0