where have the times gone?

2013-05-10 / 14:21:25 / Allmänt / 0 kommentarer
^Tröjan från konserten. Älskar att Stockholm står stort i fetstil :] 

Har inte gjort så mycket på hela dagen faktiskt. Fixat lite på mitt rum annars ingenting. Är så otroligt trött. Vill bara läsa eller kolla på vänner men jag måste verkligen plugga. Det är verkligen stressigt i skolan nu, men det är inte mycket kvar. Om två veckor åker vi till Polen och när vi kommer hem är det ungefär en vecka kvar bara. Det känns både roligt, underbart, hemskt och konstigt. Efter sommaren kommer jag inte komma tillbaka till petersven, jag kommer inte gå i samma klass som jag har gått i - i fyra år och jag kommer inte träffa mina underbara vänner 6 timmar varje dag. 
Fick även min skoltröja igår (samt mjukisbyxor) så det är ju najs. Det är så skönt så tror jag flyttar in i det faktiskt :) hihi
Var bara tvungen att ha "Summers" på benet, hihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0