don't let me be lonely

2013-11-15 / 13:32:08 / Allmänt / 0 kommentarer
 
Beställde en ny mössa för ett par dagar sen, and I love it. Så himla skönt med mössa - och så himla skönt att få ha det inomhus i skolan (fick ju inte det på PS haha). Veckan har bestått av skola, både roligt och tråkigt. Igår satt jag och Dan och kollade på massa bilder så jag skrattade tills jag hade ont i käkarna. Jag ska snart bege mig till väla till optikern, jätte tråkigt men vad finns det och göra. Sen ska jag vidare hem till Nicci och ikväll ska vi in till helsingborg och se The band perry!! As grymt, dom är ju såå bra. Sen sover jag där hemma. Ja.. det är min fredag. Hoppas er blir lika bra! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0