Hej Från Hilda

2013-11-23 / 11:06:00 / Allmänt / 0 kommentarer
Hej allihopa!
Jag heter Ville och jag älskar min bästa kompis Arnold.
Igår små sprang jag bort till bussen i det iskalla vädret för att möta upp Iz. Jag sa att jag höll på att dö av kallslag (värmeslag/kallslag) vilket Izza bara tyckte var ett ur dåligt ord..
Vi bakade vanilj och nutella bullar igår, vilket faktiskt blev väldigt gott med tanke på mina och Izzis bakskills.
Sen la vi oss för att titta på Buffy där det slutade med att vi hoppade runt mellan avsnittet. Efter det överraskade Iz mig med en väldigt nostalgisk film.. Projekt Prinsessa, åh halleluja!
Vi har också tittat på Ravenswood där jag som vanligt brukar i princip skita på mig, men. I just detta avsnittet fanns de två största skräckfaktorerna med, små flickor som stirrar med sina läskiga ögon och pratar med sina otroligt läskiga röster! +en creepy porslinsdocka!
Vi tittade också på Glee, I miss the old ones.. Om dom kommer göra så att Rachel och Sam blir tillsammas så vet jag inte vad jag gör.
Sen somnade vi väldigt snabbt, dödströtta.com
Nu dör även mina fingrar av kallslag, för Izzas dator är iiiskall!
Puss och Kram, ha en super dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0