I want that for every morning

2013-11-04 / 11:33:01 / Allmänt / 0 kommentarer
Dagen vi skulle åka hem - det regnade och var mulet. En som jobbar där nere hade skrivit att det till och med ösregnade och åskade senare. Det regnar MAX 2 gånger i månaden där. Tror Teneriffa var lite ledsen att vi skulle hem...
 
Efter två väldigt, väldigt underbara veckor är jag nu hemma. Det känns jätte konstigt och tråkigt, vill fortfarande vakna upp där på hotellet, gå upp och dricka kaffe, äta frukost och sen gå ner till poolen eller stranden. Efter två veckor blev det liksom min vardag.. men en sån vardag vill väl alla ha eller? ;) 
Gick upp imorse och skulle till skolan men var hemma sent igår och jag var så fruktansvärt trött, kunde inte ens stå upp typ. Skulle egentligen bara till skolan för vi skulle visa upp en video som bara jag hade men det gick och skicka till slut så det löste sig :) 
Nu efter en del kaffe är jag hyfsat pigg och nu är det väldigt tråkigt att vara hemma. Men en massa plugg står på schemat och jag ska även till optikern senare. 
 
Igår när vi kom hem hade mamma som vanligt gjort räkmackor och sen fick jag ett jätte fint berlockarmband i födelsedagspresent. Ska även få högtalare någon gång i veckan :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0