I wanted to keep you forever next to me

2013-11-09 / 22:22:00 / Allmänt / 0 kommentarer
Lite blandade bilder från i fredags

I fredags bowlade vi med klassen på idrotten. Det var kul i början sen blir det bara långtråkigt. Så jag och Daniella stod och längtade tills tiden gick ut hahaha.. Annars började vi spela in film, eller ja - öva lite olika vinklar osv. Dock har de riktiga videokamerorna (såna as feta med mikrofoner och allt) blivit stulna så vi fick filma med vanlig systemkamera :( Skulle filma en fighting scen mellan mig och Alicia, så skulle hon slå mig i huvudet med en knytnäve så jätte försiktigt så råkade hon träffa AS hårt HAHA. Men riktigt rolig dag faktiskt.. 
Ändå ganska lyx att få lära sig och göra sitt största intresse på skoltid. Verkligen helt rätt linje. Dock var jag mer framför kameran än bakom denna gången hihi.. men det är ok det med! Kände mig lite som Buffy när jag stod där och slogs ;) 
 
Idag har vi varit på kalkonmiddag hos min moster med familj, mycket mysigt. Kom typ nyss hem och har pluggat ytterst lite. Nu ska jag snart bada och sen se film med familjen. Hoppas ni har haft en bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0