I'll be better when I'm older

2013-11-30 / 09:12:20 / Allmänt / 0 kommentarer
Hej babes! Lördag, och jag ska på öppet hus på min skola.. och vara rapporter haha! Men ska inte klaga, är ledig på måndag och då ska jag till ullared :) Veckan har bestått av skola och fika med gamla vänner. Mycket mysigt. Har pluggat ganska mycket matte också, känner inte för och få F på provet nästa vecka.. så det blir plugg plugg plugg! Idag när vi har kommit hem ska vi ha familje-bakdag :) Mycket mysigt. Har väl inte så mycket mer och skriva, kanske tittar in här lite senare - tills dess får ni ha en bra dag! 
visste inte Katniss var svart...
Neew glasseees. *Igga min puta med läppar-min, tack*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0