i'm coming home...

2013-11-03 / 08:10:33 / Allmänt / 0 kommentarer
 
Måste jag åka hem? Kan jag inte bara få transportera hit personerna hemifrån och min saker hit så jag kan stanna? Det känns liksom konstigt att komma hem, hem nu för detta känns som hemma nu. Detta har ju blivit min vardag. Två veckor har gått så otroligt snabbt, hade lätt kunnat vara här två veckor till. Kommer sakna allt. Vädret, stranden, poolen, maten, hotellet, hotellrummet, personerna, personalen, showerna, shoppingen.. ja allt. 
Det enda positiva med att komma hem är att få träffa alla igen.. men som sagt, ta hit dom så slipper jag åka hem.
 
Bussen går ifrån hotellet till flygplatsen runt 12. Innan det ska jag packa det sista och äta en lååång frukost. Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0