is it too much to ask for something great?

2013-11-24 / 19:06:02 / Allmänt / 0 kommentarer
I freeedags var jag i skolan (no shirt sherlock) och det var typ både bajs roligt och väldigt jobbigt eftersom jag var så hungrig att jag höll på att dö. Jag och Dan skickade 1000 snaps till Eric och Marcus hahaha, tror dom tyckte vi var lite jobbiga.. Efter skolan mötte jag upp Hil, eller okej hon kom till busshållsplaten but still. Sen tog vi bussen hem till mig. Vi bakade nutella och vaniljbullar (tror hilda berättade det i sitt inlägg lite längre ner?) och sen kollade vi på lite serier och låg och dampade i sängen som vanligt. (Valde bilden där uppe på Hilda för jag tycker hon ser väldigt poetisk och djuptänkande ut på den) 
 
Igår åkte Hil hem runt 1 sen.... dam dam, ÖVNINGSKÖRDE JAG FÖR FÖRSTA GÅNGEN. Det gick faktiskt super och det var svinroligt! Efter åkte jag och pappa hem till min moster och kusiner och hälsade på. Mysigt :) På kvällen kollade jag på 1DDAY ett tag, orkade dock inte kolla hela. Får se om man kan ladda ner det senare eller nåt. Idag har jag övningskört igen och sen har vi hälsat på min gammelmormor på ålderdomshemmet, lite jobbigt men roligt att träffa henne igen. Hon bara "Jag hoppas verkligen allt går bra i ditt liv nu Izabelle." Åh.. 
Nu ska jag nog försöka plugga lite matte. 
Det kommer bli Izza och Dan style: "ska bara ta 5 minuters tumblr-paus (Sanning: 1 timme)" hahaha
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0