Playa de las americas

2013-11-04 / 12:19:50 / resor / 0 kommentarer
Tänkte sammanfatta resan lite snabbt mest för att jag inte har något annat att göra. 
Vi kom ganska sent på kvällen och då gick vi ut direkt och åt lite, de fick till och med hålla resturangen öppet längre för vi skulle få äta haha! De första dagarna låg vi mest vid poolen och bara slappade. Hur skönt man än tycker det är så blir man lätt uttråkad när man bara ligger där och badar med jämna mellanrum. (Man ångrar ju dock nu att man inte njöt mer) Den första veckan hade vi All inclusive på allt - frukost, lunch, mat, dricka. Så då åt vi ju såklart på hotellet och sen var vi typ ute i stan och bara kollade. Blev sjukt besviken på shoppingen i början. Sen på kvällarna såg vi såklart showerna på hotellet. Om ni ska utomlands, bo på ett SUNWING hotell - ni får den bästa underhållningen. Lovar. 
Någon dag gick vi till stranden men den var inte så fin. Men sen typ dagen efter när jag och pappa var ute och sprang på morgonen hittade vi en as fin strand. Så där hängde vi ganska mycket sen. 
 
 
Andra veckan var vi och åkte ubåt, as coolt! Och sedan var vi även på Siam park, ett av Europas största vattenland. Det var skitkul och det löste sig med mensen, hahaha. Sen hängde vi ganska mycket på stranden och lite vid poolen. Andra veckan hade vi bara all inclusive på frukosten så på kvällarna åt vi ute. Sedan fick vi tips av en svensk som jobbade där nere var den bästa shoppingen fanns. Så vi följde hennes tips och tog en taxi till en annan stad som låg ganska nära. Och Dios Mio! Hittade typ min favvoaffär of all times. 
Sen någon kväll såg vi showerna denna veckan också, dock inte alla eftersom det är samma tema på showerna som liksom upprepar sig varje vecka. (Jag hade lätt kunnat se dom om och om igen men det är ju jag) Har en kärlek till dom showerna alltså, har älskat dom enda sen jag var liten och vi var i Turkiet. 
Ja.. det var väl det. Det har ju hänt massor så kan ju inte skriva ner allt hihi :) Helt klart en av de bästa resorna jag har gjort. Ligger helt klart i topp 5! 
 
min shopping kommer senare! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0