svar på kommentar

2013-11-19 / 20:47:01 / questions and answers / 0 kommentarer
Kommentar: Är det du som har skrivit detta? As bra isåfall! Nu i efterhand, saknar du din gamla skola och dina gamla kompisar? Vad saknar du mest? Och träffar du fortfarande dom du skrev om i texten (för det är väl verkliga personer?) oj månha frågor, sorry
 
Svar: Ja det är jag som har skrivit det haha tack :) Ja jag saknar det, ibland. Jag trivs sjukt bra på min nya skola och mina "nya" kompisar är bättre än bäst. Men det är klart jag saknar det. Vet inte riktigt vad jag saknar mest, att gå i samma klass som H,N,M & I? Jag vet inte. Jag saknar det men jag skulle inte vilja byta ut det mot vad jag har nu. Jo vissa dagar skulle jag. Men under den sista perioden mådde jag så fruktansvärt dåligt så när jag tänker tillbaka får jag bara samma jävla känsla i kroppen och jag skulle inte för allt i världen vilja komma tillbaka till det träsket. Jag hatar att vi lovade varandra att ingenting skulle förändras, att vi skulle träffas minst en gång i månaden. Men ingenting är detsamma, JAG är inte densamma. Och det är jag glad för. För jag hade nog inte klarat ett till år i den personen jag var då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0