Tell 'em that is my birthday

2013-11-01 / 09:23:00 / Allmänt / 0 kommentarer
 
Sweet sixteen, fyllde jag inte precis femton? What. Firar dock min födelsedag i Teneriffa detta året.. det är väl kul, men lite tråkigt att inte fira med mamma.. Fick sång imorse, dock var jag redan vaken så ja.. haha. Idag blir det väl stranden ett tag och sen ligga vid poolen. Ikväll har jag bestämt att vi ska äta kinamat HAHA. Favorit ju. Klarar inte av tacos längre. Blir illamående av bara tanken på det. Hur ska jag klara mig?! Annars får vi se vad dagen har och bjuda på :) 
 
Alltså i förrigår gick jag upp och satte mig på toan, kollar ner och ser MENS i mina trosor. Och inte nog med det, vi skulle till ett av Europas största vattenland. Och använder inte tampong så det var uteslutet. Så jag fick köpa såna badshorts typ HAHA, men klarade iaf mig. Och igår fick jag ha två bikinitrosor och dom shortsen. Jätte skönt, verkligen. 
På den stranden vi är på är där AS höga vågor, och igår var de extra höga för det blåste. Alltså jag skojar inte, jag flög upp på stranden rakt ner i sanden, sen hann jag inte resa mig förrän nästa våg kom och då åker jag ner i sanden. Låg typ en meter ner HAHAH, när jag snöt mig sen kom där ut massa stenar. Inte dom små heller liksom.. HAHA. Jaja, ha en bra första november! 
AJphone. Dör.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0