Teneriffa - playa de las americas

2013-11-04 / 13:20:11 / resor / 0 kommentarer

Var reste du? 
Teneriffa - playa de las americas

Vem/vilka reste du med?
min familj minus mamma 

Hur lång tid tog resan?

hm.. ca 5 timmar med flyg

Vad gjorde du på resan på väg dit? 
Åt och kollade på vampire diaries

Vad gjorde du på resan tillbaka? 
Åt, kollade på vampire diaries och teen wolf, lyssnade på musik, sov. 

Vad gjorde när du kom till hotellet? 
Lasta av mina saker och sen ut för o äta

Hur såg hotellet ut? 
Ganska stort rum med stor toalett. Väldigt mysigt! 

Hur många pooler vad där? 
En stor :) 

Hur var vädret? 
Vaarmt! 

Vad var det roligaste du gjorde? 
ALLT. Bada, sola, siam park, åka ubåt, showerna

Vad var det tråkigaste du gjorde? 
Fick mens, räknas det?

Blev du brun? 
Jadå :) 

Vilka låtar kommer allitd påminna dig om denna resan?

Avril Lavigne - hush hush

Avril Lavigne - falling fast

One direction - story of my life

justin bieber - recovery

John Mayer - free fallin'

Avril Lavigne - hello heartache 

Demi Lovato - let it go

 



Shoppade du? 
Ja :)

Vad isåfall? 
Massa olika..
 
Saknade du någon? Vem? 
min mamma, hundar och vänner

Vad var det coolaste du såg?
Åkte ubåt och såg massa under vattnet..

Vad var det bästa du köpte? 
Hm.. typ en as mysig tröja

Blev du kär där eller var kär i någon när du åkte dit? 
Blev thihihihi

Kollade du mycket på tv? 
Film på datorn på kvällarna innan jag skulle sova

Är du hemma från resan? 
Ja tyvärr :(((

Hur var resan? 
Sjukt underbar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0