The Band Perry 15/11-13

2013-11-16 / 19:05:53 / Allmänt / 0 kommentarer
Igår var jag på The Band Perry's konsert i hbg med nicole. Och dom var så sjuuukt bra live. Så jävla mycket energi på scenen. Verkligen en bra konsert! Vi var längst fram också så det var nice. Han ena killen pekade ner mot oss och blinkade hehe ;) Vi var väl hemma runt halv ett på natten, låg ett tag i niccis säng och bara snacka och satt vid datorn. Sen somnade vi ganska snabbt. 
 
Imorse hämtade pappa mig vid 8 hos Nicci. Åkte sedan direkt till helsingborg för och gå på sån kurs i tre timmar för att man ska få börja övningsköra. Så jävla tråkigt, höll på att somna typ hela tiden. Sen igår innan konserten fick jag äntligen min iPhone 5s (iihhh) så efter kursen åkte vi till 3 för och köpa ett nytt simkort. (Annan storlek på simkortet i fyran tydligen) och sen dess har jag bara slappat, kind of sort of. Ganska bra helg! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0