we're on fire, we're on fire now

2013-11-21 / 15:25:58 / Allmänt / 0 kommentarer
Igååår var jag på bio med Maria, Nicole och Hilda. Och såg catching fire! Så sjukt bra att man bara ville gråta. Mycket bättre än ettan. + att J-Law är typ en av de bästa skådespelerskorna jag vet. Och hur snygg är inte Josh?!! Åh dog under hela filmen. Innan bion fikade vi, och då var Ing också med :) Mycket mysigt att vara alla samlade. 
 
Idag slutade jag bajs tidigt, hade bara två lektioner. Så jag och Nicci stack till PS och hälsade på. Satt i personalrummet med Richard och Kristoffer och snackade. Mycket mysigt. Saknar lärarna som tusan, men kände verkligen inte att jag hade velat gå kvar på skolan eftersom hela stämningen där var helt konstig. Strikt, på något sätt. Nu ska jag snart sticka hem till Ebbs som jag inte har träffat på aaaassss länge. Så det ska bli wonderful! Ciao! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0