all i need is you and I

2013-10-01 / 20:23:32 / Allmänt / 0 kommentarer
Tjenis penis. Idag hade vi sån framtidsjakt i skolan där alla ettor från olympia, TB och nicolai tävlar mot varandra. Det var väl.. inte så roligt. Jag och Daniella skulle till fredriksdal på tipsrunda, så skulle vi ta bussen men vi tog den typ 400 meter innan det var dags att hoppa av, vi råkade dessutom åka en hållplats för långt så vi fick gå extra långt tillbaka HAHAHA. Orkade inte. Sen var det typ bara kaos i klassrummet - dans till one direction och bara massa trams. Känner nu att man har börjat "bli bekväm" med klassen, så nu ser alla mitt sanna jag hahaha... men så frukstansvärt härlig klass och vänner. 
 
Fick sluta lite tidigare och nästan direkt när jag kom hem kom min moster och kusiner och hälsade på. Trevligt. Sen dess har jag bara tränat och pluggat. Ska se film med mamma om en stund. Hoppas ni har hafr en bra dag solstrålar. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0