don't tell me you're my heartbreaker

2013-10-07 / 20:44:08 / Allmänt / 0 kommentarer
 
Måndagen började inte så dåligt i alla fall.. Gråter typ bara jag hör låten. Vi har fan väntat i typ fem månader på att den ska släppas! Annars har det varit en riktigt chill dag i skolan - film på två lektioner och på NO:n var vi i fetaste salen! Sån sal man ser i filmer när de går på collage! Dom andra bara skratta åt mig.. 
Annars har jag bara pluggat exakt hela dagen. Har kommit på hur bra mitt liv faktiskt är. Underbara människor, underbar familj, bra skola, bra hus, bra mat osv osv. Jag har roligt i skolan och lär mig massor, om två veckor sticker jag till Teneriffa och om tre veckor fyller jag år. Ska bara försöka se förbi alla negativa skitsaker och människorna som för med sig det. Bort med dom säger jag bara! :) Hoppas ni har haft en bra måndag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0