Here comes the sun

2013-10-05 / 18:35:09 / Allmänt / 0 kommentarer
Dålig update igen.. hehe. 
I onsdags hände detta: 
Och jag började typ nästan böla i skolan.. The moment när alla såg the real me haha... okej det har dom nog gjort innan men ändå... ;) 
 
I torsdags var det den tredje oktober och om man är en del av typ tumblr, twitter osv osv kunde man ju inte undvika "mean girls" sakerna HAHA. Så jag och Daniella tvingade Eric att vända sig om och fråga.. (eh kommer inte ihåg vem han frågade) vilken dag det var. Och vi bara dog av garv, han fattade dock ingenting... 
 
Yesterdaaay på morgonen så jag glee avsnittet, och Demi var med. Ahhh! Shippar redan Dantana!! Sen på kvällen var girlsen hos mig.. vi var typ åtta stycken haha.. alla satt inklämda i min säng. Vi åt pizza, körde "jag har aldrig" med läsk och godis (hahaha) och bara snackade och hade det mysigt. Väldigt trevligt :) 
Idag har jag bara slappat och pluggat, ska snart ta bussen in till stan med mamma för och se Insidous: Chapter 2. Har väldigt stora förhoppningar eftersom ettan var skitbra, så vi får väl se! 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0