you'll be coming home with me tonight

2013-10-19 / 18:36:52 / Allmänt / 0 kommentarer
Tjenis penis! De senaste dagarna i skolan har varit internsiva, fyfan... fyra prov och massa plugg. Hade så många eftersom jag sticker nästa vecka och inte kan göra dom då. Men igår åkte vi skridskor och det var iallafall roligt, älskar det! Efter skolan kom Hil nästan direkt och hämtade upp mig. Så sov där hemma inatt, verkligen roligt och mysigt as usual. Jag tror vi var lite så extra jobbiga igår, det är då ingen annan absolut inte orkar vara med oss. Inte ens våra bästa vänner HAHA.. Fick även en jätte fin ram med en bild på oss i eftersom jag inte är hemma när jag fyller år. Så gulligt. (Trots att jag är världens fulaste på bilden..) Har typ bara varit hemma och packat och så idag.. för IMORGON STICKER JAG TILL TENERIFFA! SÅ SKÖNT. Nu ska jag fortsätta lyssna på Demi och bada och raka benen (orkar inte..) puss! 
Mina och Alicias spanska lektioner.. så kreativa. ^
Tappade matlusen lite när Daniella kommer med detta till matbordet....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0