you're nothing but a liar

2013-10-14 / 20:17:58 / Allmänt / 0 kommentarer
Heej! 
I lördags hade jag och min bror släktkalas. Har inte fyllt år än, men min bror har och därför har vi nästan alltid kalas tillsammans. Hade bara önskat mig pengar och det fick jag, och det behövs verkligen nu och något år fram. Men ja.. det var väl trevligt! :) 
I söndag åkte vi till väla för och köpaa.... dr.martens till mig! Åh, underbara. Fast jag rekomenderar er att gå in dom hemma först, och INTE använda dom en hel dag i skolan. Eftersom det är riktigt skinn så tar det ett tag för det och "mjukna" upp och FYFAN vad ont jag har haft. När jag skulle åka hem kunde jag inte ens gå så mamma fick hämta mig vid bussen. Mina fötter var helt blå och svullna haha.. 
Sen köpte jag även blå hårfärg och en tröja på väla, så nu har jag blå/gröna toppar igen! 
 
Sen när vi kom hem från väla var min ena faster med familj hos oss eftersom de inte kunde komma i lördags. Då fick jag detta: 
Gissa hur glad jag blev! Luktar underbart också. 
 
Ja, mer finns det väl inte och berätta so far. Jäävligt mycket plugg och prov denna veckan eftersom jag sticker till Teneriffa på söndag. Så denna veckan lär bli jobbig med lite bloggning. Nu ska jag hoppa in i ett bad och sen ska jag kolla på Demis stay strong dokumentär <3 Puss, hoppas ni har haft en bra måndag! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0