it fits me like my favorite sweater

2013-09-26 / 17:16:48 / Allmänt / 0 kommentarer
Hej på er! Jag lever, jag lever. Även om det inte märks så mycket. Har fullt upp om dagarna så bloggen kommer i kläm ibland! Men det får ni stå ut med :) Kan väl berätta lite kortfattat om veckan! 
Måndag: Ganska tomt här om man inte tänker på skolan. Åkte direkt hem efter skolan, tränade, pluggade och det vanliga. 
Tisdag: Efter skolan kom Hil till olympia för och vänta tills Nicci slutade. Kan ju bara säga att jag och Hil skämde bort oss TOTALT. Sen gick vi tre och fikade, skulle fota hilda när hon satt och läste till ett skolprojekt haha. Träffade sedan Johan på tåget hem, mys. Och såg en höna på vägen hem.....
Onsdag: Efter skolan hängde jag med Alicia till en kör som jag nu har börjat i. Verkligen skit roligt. Har verkligen saknat att hålla på med något inom musiken liksom. Så vi ska till typ Berlin och gå lucia och sånt, sjukt roligt! 
Och idag hade vi skolfoto och på den visuella kommunikationen gick vi runt och fotograferade skolan som reklam för olympia HAHA. "Välkommen till Media programmet, här fotograferar vi vår egen skola i en och en halvtimme." Nu ska jag snart hem till pappa! Får se om jag pallar träna idag eller inte...
Vi är även lite speciella....
Droger är strängt förbjudet, även om man kan tro motsatsen...
Men sedan får vi ju inte glömma hur otroligt fin skolan faktiskt är! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0