*pops out of my coffin at my funeral* MAYBE IT'S THE WAY SHE WALKED

2013-09-02 / 18:56:35 / Allmänt / 0 kommentarer
Hola mi amigos! Hur är det? Med mig är det bra. Lite ont i huvudet och trött bara, men annars är det prima. Skoldagen gick fort och efter skolan mötte jag upp Hil för och ta tåget till Åstorp för och sen hälsa på PS. Träffade massa gamla lärare och elever. Kändes mycket konstigt och komma in där i korridorerna, haha.. sen kom även Nic och Ingilo dit. Som lärarna sa "det blev ju nästan en liten klassreunion!" Ja de viktigaste från klassen i alla fall ;) Skämt åsido. Men det var roligt att hälsa på! Som jag sa till Nicci sen - jag älskar PS, jag saknar det och det kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta men jag hade inte velat går där ett år till tex.
 
Efter en skön powerwalk (kind of sort of) och lite mat sitter jag nu vid mitt köksbord och har precis skrivit klart en tidningsinsändare till svenskan. Kul faktiskt.. älskar ju och skriva så det var perfaa för mig. Får se om jag gör historia läxan idag eller i morgon.. ska hinna träna också. Sitter med min skoldator, pc säger jag bara... aldrig mer. Mac forever and always. Hörs! Pusss
 
 hahaha bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0