Selena Gomez stars dance tour 30/8-13

2013-09-01 / 14:11:33 / konserter / 0 kommentarer
Sara hämtade upp mig och mamma vid 2 tiden. Sen körde vi till knutan för och ta båten och sen tåg till köpenhamn. Därifrån fick vi ta taxi till arenan där Selena skulle spela. Sen gick vi och åt på en resturang och efter det började vi köa :) Det började ösregna, det verkligen öste ner. Tur vi hade paraply. Insläppet började vid 7 men det tar alltid lite längre tid. Så vi köade väl i typ 1 och en halvtimme. Vi gick in och fick ganska bra platser. Har typ alltid tur med platserna fast jag inte köar alls länge. Likadant på Justin hehe :) När hon kom på "vår" sida av scenen såg jag henne perfekt! Och konserten var grym... har liksom väntat sen slutet av 2008/början av 2009 på att få se henne. Kommer ihåg hur obsessed jag och ebba var av Selena och Demi. Helt sjukt. I alla fall, en av de bästa kvällarna i mitt liv! 
Stort cred till Sara och hennes kamera!! 
Tror mamma tyckte dom skrek högt...
Happy happy! 
om ni lyssnar noga hör ni att hon sjunger why YOU screwed it up istället för why WE screwed it up. Blev helt exalterad eftersom det är min video och annars brukar det alltid vara att man kollar på andras video när dom har upptäckt något sånt. Jaja, det var väl inte så coolt men jag tyckte det! ;) (Kolla i HD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0