white house down och min helg

2013-09-30 / 17:33:00 / Allmänt / 0 kommentarer
I lördags var jag på bio med pappa och Sara. Vi såg white house down och den var verkligen skitbra. Den handlar i princip om ett "anfall" mot vita huset. Ett insider-jobb rättare sagt. John som precis nekats sitt drömjobb att jobba som secret-service och skydda presidenten, tar med sin politik-freak dotter på en rundtur i vita huset för och inte göra henne besviken. Det blir sedan Johns uppgift att rädda presidenten, sin dotter och vita huset. Brukar inte vara ett stort fan av action filmer men trust me - as bra. Se den! Det var roligt för det kändes som om de hade gjort presidenten i filmen som Obama, kind of. Eller jag kan ju inte säga något men det kändes som det. Cool, rolig osv. Varför filmen var så bra berodde på att i allt action svängdes det av med både komedi och drama. 
 
 
 
5 av 5 möjliga! 
 
Resten av helgen har varit lugn. I söndags var jag på familia med mamma och sara, köpte ett par nya skor. Det tar ju en evighet för mina dr.martens eftersom jag skickade tillbaka dom pga fel storlek, så nu väntar vi på att pengarna ska komma tillbaka. Visar skorna sen :) 
Idag har det varit en riktigt rolig dag i skolan faktiskt, massa skratt och roliga lektioner. Nu ska jag snart ut och powerwalka! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0