I've been sat with you for most of the night

2014-04-16 / 10:49:24 / Allmänt / 0 kommentarer
Hola amigos! I lördags åkte jag, Maria, Hil och Nicci upp till Hils stuga på Tjörn och var sedan där tills måndag. Sjukt skönt att bara komma bort och inte behöva bry sig om allt här hemma. Rensa tankarna liksom. Vi var ute och gick ganska mycket, spelade kort (JA ni hörde rätt, JAG spelade kort), mös, snackade, färgade niccis hår och bara hade allmänt mysigt helt enkelt! 
HAHA när vi stod och skulle ta dessa korten så sa Maria "kolla nu upp på månen och känn harmonin" och Nicci lägger VÄRSTA brakaren HAHAHA pallar inte
 
I måndags var jag helt slut och slocknade ganska tidigt, kan ju säga att det var skönt att ta ett långt bad när jag kom hem i alla fall! I tisdags var jag hos optikern, skulle köpa allegiant men den var slut så fick beställa den :( och sedan mötte jag upp Dan, Josse, Alicia och Matilda på väla för och äta med dom. Sjukt mysigt och trots att vi sågs i fredags så saknade man dom som tusan! 
 
Idag ska jag till tropikariet med min familj (mamma) + sara och Melissa och kanske min moster och kusin också. Och efteråt sticker jag hem till Hil och sover där :-) as längesen jag var där! Någon dag innan Teneriffa om jag inte minns helt fel?? Herregud det är ju flera månader... aja, nu får jag dricka upp mitt kaffe och göra mig klar! CIAO
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0