Anmälde jag mig nyss till New York film academy??? What

2014-02-19 / 12:39:09 / Allmänt / 1 kommentarer
Hej peeps! What's uuup?
I måndags var jag på väla med mamma, skulle köpa tröjor men jag hittade inte ett skit så köpte istället ett sånthär: 
Inte datorn då utan det som sitter på tangenterna. Det är typ as svårt att skriva på det för det är silikon och jätte mjukt men man vänjer sig mer och mer. Så ja, det var det jag kom hem med. Igår var jag på ishallen med min familj i typ.. en halvtimme för mina bröder ville inte åka mer. Och jag ville inte åka själv. Framförallt inte för att det var as mycket folk där och man fick knappt plats och åka. 
 
Läste också ut Revolt, sista hunger games boken, och Katniss och Peeta får barn ASDFGHJKL. Annars var boken ärligt talat inte så jätte bra, ganska långdragen och konstig. Men nu kan jag äntligen ta tag i divergent :) 
 
Idaag ska jag till väla med nicole! Eller inte förrän ikväll men ändå. Vi ska äta (HAHA JA VI ÄR 30 ÅR OK) och jag ska köpa hårfärg. Gick in på New Yorks filmskola innan för och kolla och där var sånt man kunde anmäla sig, men jag trodde det var sånt man kunde anmäla sig för och få mer information hem om skolan och så ni vet? Men så får jag ett mejl om att de ska kontakta mig inom 48 timmar??!? What. Är typ as rädd nu HAHA, kul om dom ringer liksom och jag bara "whaat who is this??" Nu ska jag dricka kaffe och KANSKE plugga lite matte, ORKAR INTE
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur går det med din bok? :)

2014-02-21 @ 13:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0